• Pillice di Marijuana Cannabana per a punta di u dispensariu tc labo

U Paper di Mercatu di Natale Design Longa Culo Culoon Long

U Paper di Mercatu di Natale Design Longa Culo Culoon Long

Breve descrizzione:

Chì ghjè u puntu di mandà fiori?

In u mondu, migliaia, migliaia di fiori belli esiste in una varietà di ville, firma, colori, affaccia, affucante, è insegnite a so anima cù a so lingua è a lingua cumplessa. Allora, cumu hè tuttu principiatu? In cumprendenti a storia, vedemu chì a cumuna di invierazioni fiori hè assai antica, con significatti un vantaggi più cumpletori, i fiori di i fiori di parechje aspetti sociali. Unu di i fiori preferiti di l'antichi Grechi era a rosa, chì era un simbulu di ricchezza è di putenza. Duranti i petali di u bancu, arrassinu fermu micca pienu di fiori è "goccia" da u tettu, tantu ospiti seranu coperti da u capu in belli in belli fiori. Per i Faraoni di l'Egittu, fiori eranu simboli di ricchezza, bellezza è sorprantezzaeria sorprantevante. Inoltre, l'egiziani offrenu fiori chì crescenu vicinu à u fiumu Nilu à i so amati cum'è un modu di spressione i so sentimenti.

A storia di a storia, dendu i fiori sò stati una di e forme più belle di una cumunicazione non verbale trà dui persone, allora chì hè u megliu modu per impannillà un bouquet?

1. Bouquet: faciule da portà, imballaggio tradiziunale; A so qualità di i ricambiu di fiore hè ancu assai altu, altroppu u bouquet apparisce inferiore.

2. I scatuli di fiore: scatuli di fiori ponu esse abbinati cù fiori longu è brevi di diverse forme. Comparatu cù Floristi, a creatività di scatuli di fiori hè più diversu.

Sia mandu i fiori à qualchissia o festighjà un avvenimentu speciale, quasi tutte e donne apprezzate i fiori cum'è un rigalu. Questa mostra chì ci hè qualcosa di bella è visualmente affascinante di fiori chì sò veramente appassiate à u spiritu umanu. Ci hà ancu dimustrà chì piaciammu u simbolismu di i fiori in e nostre mani.


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu







  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi
    //