Chì ghjè u significatu di l'imballu ? O l'impurtanza di l'imballu ?
In a vita di e persone, ci sò generalmente trè livelli di bisogni:
u primu hè di suddisfà i bisogni basi di cibu è vestiti;
U secondu hè di risponde à i bisogni spirituali di e persone dopu à u cibu è i vestiti;
U terzu hè di andà al di là di i bisogni materiali è spirituali di un altru tipu di sollievu altruistu, hè ancu un dettu cumunu chì e persone sò staccate da u materiale, indifferenti à un statu supremu.
Ma più realisticu o stu tipu di dumanda spirituale, u standard di i bisogni di a ghjente è u migliuramentu di tutta a cultura naziunale, hè destinatu à avè una sublimazione in a scala di i standard estetichi di a ghjente. Dunque, tuttu ciò chì hè per piacè i cunsumatori, risponde à l'estetica di i cunsumatori, a bellezza, u desideriu di a ricerca di a bellezza hè in accelerazione. Per risponde à i bisogni psicologichi di l'amore di a ghjente per a bellezza, i pruduttori, l'imprese sò ancu in l'imballu di i beni, per creà una maghjina più bella, lascià chì i cunsumatori s'innamoranu à prima vista, ùn ponu suppurtà di lascià, da u desideriu di apprezzà, à a suddisfazione psicologica finale di un tale scopu finale.
Dapoi l'iniziu di u cummerciu di materie prime, l'imballaggio di materie prime hè entratu tranquillamente in a vita di a ghjente. Ci vole à dì chì l'imballaggio di materie prime hè u pruduttu di u sviluppu cumunu di a civiltà materiale umana è di a civiltà spirituale. Cù u migliuramentu di u livellu di vita di a ghjente, incarna sempre di più u so valore impurtante è cambia a so funzione di centru di gravità. Vale à dì, in più di a prutezzione di e merchenzie, di u trasportu è di u almacenamentu convenientu, hè più impurtante prumove a vendita di merchenzie è risponde à i bisogni psicologichi estetichi di a ghjente. Dunque, a prima funzione di l'imballaggio di materie prime hè di prumove a vendita.
Solu quandu e vendite sò promosse i pruduttori è l'imprese di prudutti ponu truvà i so propri mercati.