• Pillice di Marijuana Cannabana per a punta di u dispensariu tc labo

Copertina di a scatula di a scatula di a scatula

Copertina di a scatula di a scatula di a scatula

Breve descrizzione:

Cù l'EMI crede chì a maiò parte di a ghjente ùn hè micca familiarizata cù scatuli di imballaggio alimentari, circa u manghjà ùn puderanu micca resisterà. Ùn ci hè un locu per mette l'alimentariu, cusì stu tipu di scatula di cibo hè veramente necessariu. Allora chì faci? Facemu ti presentassi.

1, A prutezzione di u Trasraghju: In u prucessu di u trasportu alimentariu, ùn pò micca evitati di a colza, l'estruzzione è l'altri pranzianu ponu esse una bona prugenza per purtà u vestitu di l'alimenti.

2, a prutezzione di u cunchiglia: a prutezzione di a scatula di l'alimentu pò fà l'alimentu è l'ossigenu, u vapore d'acqua siparati. Alcuni pacchetti includenu un desideriu o deoxidizer per allargà a vita di u scaffale. L'aria imballata immersa hè ancu un metudu di imballaggio di l'alimentariu maiò. Mantene l'alimentariu pulitu, frescu è sicuru durante a so vita di Shelf hè a so funzione primaria.

3, migliurà a visibbiazione di imprese stampata Inprise, cumpagnia è un'altra informazione, poss ghjucà un rolu prumicali, efficciale, pò esse dettu chì a "publicità"?

4, Anti-furtu: A evità l'alimentariu và à l'altri beni, ma ancu ponu riduce a pussibilità di l'alimentariu chì hè statu arrubatu. A maiò parte di i quadri di imballaggio di l'alimentariu sò forti è portanu marche di sicurezza per prevene a perdita di prufitti. Pigliate ancu u furtu.

Tracciendu torna à a fonte, hè un pensamentu caratteristicu spartu da l'esseri umani o assai animali: quandu facciu qualcosa, ne deve avè un locu suficiente. Solu guidatu da questa ragione possu avè a mo propria affirmazione per stu cumpurtamentu. Una persona, solu dopu avè ottinutu l'auto-affermazione, per ottene veramente u putere di l'azzione.

Imballaggio dà à e persone chì raghjone.


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu







  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi
    //