Dui tipi di errore di natura differente perscatuli di cartone per sigarettepò esse compensatu da diversi metudi.
L'errori di u sistema anu certe regule cambianti. Dopu avè identificatu a so dimensione è a direzzione, ponu esse risolti per aghjustà o rivisione l'equipaggiu. Per errori accidintali, ùn pare micca esse regularità nantu à a superficia. Tuttavia, utilizendu metudi di statistiche matematiche per scopre u mudellu generale di l'errore di imballaggio per un batch of packages
(1) Determina u limitu di qualità AQL. U fabricatore è l'utilizatori negocianu per determinà u limitu di qualità di accettazione è scrive in a specificazione tecnica o u cuntrattu di ordine. In principiu, i limiti di qualità di accettazione sò stipulati separatamente secondu a classificazione senza qualificazione. U limitu di qualità di ricezione specificata per a Classe A hè più chjuca di u limitu di qualità di ricezione specificata per a Classe B, è u limitu di qualità di ricezione specificata per a Classe C hè più grande di u limitu di qualità di ricezione specificata per a Classe B. Inoltre, pudemu cunsiderà ri-stipulazione. qualchi o articuli unqualified individuale in a listessa categuria, o pudemu cunsiderà re-stipulating u limitu di qualità di ricezione trà e diverse categurie. I limiti di qualità di accettazione sò espressi cum'è u numeru di fallimenti per 100 prudutti imballati. Per esempiu, i limiti di qualità di accettazione per i scatuli ondulati sò: 1.0 per a Classe A, 4.0 per a Classe B, è 6.5 per a Classe C.
(2) Determinà u pianu di campionamentu, vale à dì a dimensione di mostra è u numeru di accettazioni è rifiuti secondu u tipu di pianu di campionamentu. GB/T 2828.1-2003 furnisce piani di campionamentu primariu è secundariu normale, strettu è rilassatu. Questu hè cusì chì a strettezza di u pianu pò esse cambiata in una manera puntuale secondu i cambiamenti in a qualità, è un effettu di mostra più satisfactoriu pò esse ottenutu cù una mostra più chjuca. A Tabella 8-10 hè un pianu di campionamentu per l'ispezione normale per riferimentu.
(3) Pigliate campioni è inspeccionà i campioni.
(4) Determina se l'ispezione batch-by-batch hè qualificata o micca qualificata, è fate un pianu di dispusizione post-ispezione. 2. Esempi d'ispezione
L'ispezione di un certu pruduttu imballatu in lotti di 10 000 pezzi hè realizatu in cunfurmità cù GB / T2828.1-2003 "Piano di campionamentu di ispezione batch-by-batch recuperatu da u limitu di qualità d'accettazione (AQL)", è u livellu generale di ispezione II hè aduttatu. . Aduprate l'ispezione normale di u pianu di campionamentu una volta, è verificate u codice di dimensione di mostra da a Tabella 8-9 à L; poi verificate a dimensione di mostra da a Tabella 8-10 à 200, è selezziunate campioni aleatoriu. Sicondu i trè categurie di riciviri limiti di qualità: Category A hè 1.0, Category B hè 4.0, è Category C hè 6.5. Pò esse vistu da a Tabella 8-10 chì a fila cù u codice di taglia di mostra L è AOL = 1.0, 4.0, 6.5 À l'intersezzione di e colonne, leghje [5,6], [14,15], [21,
Hè u numeru di prudutti rifiutati in trè categurie perscatuli di cartone per sigarette: A, D è C.
Se u numeru di prudutti difettu in a mostra hè più grande o uguale à u numeru di prudutti difettu, ùn hè micca uguale à u numeru di prudutti difettu. Per esempiu, se 2 000 prudutti sò pigliati da a linea di produzzione per l'ispezione, è se u numeru hè truvatu 5, allora stu batch di prudutti di imballaggio hè determinatu per esse micca qualificatu.
I prudutti 3 ùn eranu micca qualificati in a Category A, i prudutti 4 ùn sò micca qualificati in a Category B, i prudutti 2 ùn sò micca qualificati in a Category A è B, i prudutti 3 ùn sò micca qualificati in a Category B è C, è 5scatuli di cartone per sigaretteI prudutti ùn sò micca qualificati in Category C. Allora u numeru di prudutti micca qualificati in Category A, Category B è Category C sò rispettivamente 79 è 8, è u numeru tutale di prudutti micca qualificati hè 24. U numaru di prudutti micca qualificati in categurie A, B, è C hè 7, 7 è 5 rispettivamente, è u numeru tutale di prudutti micca qualificati hè 19.
Quandu u nùmeru di prudutti micca qualificati righjunghji u numeru di rifiutu, se stu batch di prudutti imballati serà rifiutatu richiede un analisi detallatu. Calchì volta hè necessariu aduttà un accostu di cumprumissu, cum'è accettà, ma avvistendu chì e misure currettive sò necessarie, o rifiutendu ma accunsentendu à riceve dopu a classificazione o riprocessazione.
Implementazione discatuli di cartone per sigaretteispezione di qualità di imballaggio
scatuli di cartone per sigaretteI prudutti imballati anu da esse cuntrullati di qualità durante u prucessu di produzzione, è a machina è l'equipaggiu deve esse aghjustate in basa di l'infurmazioni ottenute per mantene i valori di caratteristiche di qualità specificati in i limiti richiesti. Dopu avè ricevutu i prudutti imballati, l'utilizatori anu da fà ispezioni di qualità per determinà s'ellu sò Conforme à e specificazioni tecniche di fabricazione è verificate per danni evidenti durante u trasportu.
(1) Cuntenutu di u travagliu di l'ispezione di qualità L'ispezione hè u dirittu basicu di l'utilizatori à riceve i prudutti. Pò esse un'ispezione cumpleta o un'ispezione di campionamentu. I cuntenuti basi di u travagliu di ispezione sò: ① Formulate specificazioni tecniche perscatuli di cartone per sigaretteprudutti di imballaggio. ② Sviluppà criteri di valutazione. ③ Aduprate strumenti d'ispezione credibili è metudi d'ispezione. ④Registrate i dati di ispezione. ⑤ Fate suggerimenti per trattà i risultati di l'ispezione. ⑥Invia dati d'ispezione è suggerimenti à u dipartimentu di gestione di qualità.
(2) Implementazione specifica di l'ispezione di qualità
L'ispezione di qualità specifica di variiscatuli di cartone per sigarettei prudutti di imballaggio sò diffirenti. Quì pigliamu l'ispezione di qualità di buttigli è vasi di vetru, cartoni plegabili, ecc. Altri prudutti ponu esse usatu cum'è riferimentu.
1. Bottiglie di vetru è vasi
(1) Specificazioni tecniche per i buttigli è i vasi di vetru
①Forma. A forma basica di buttigli è vasi di vetru dipende principalmente da u tipu è a quantità di l'articuli chì cuntenenu. Quandu a forma di a buttiglia hè determinata, un disegnu di travagliu deve esse disegnatu per vede l'aspettu di u cuntinuu. Di solitu rapprisintatu da trè viste, viste parziali allargate, è viste tridimensionali supplementari. ②Taglia. Dimensioni impurtanti di buttigli di vetru è vasetti deve esse nutatu nantu à i disegni di travagliu, cù tolleranze datu, è altri articuli cum'è capacità o capacità anu da esse ancu inclusi. E dimensioni è e tolleranze devenu esse negoziate cù u fabricatore perchè e macchine di buttiglia di u fabricatore anu alture è diametri fissi, chì spessu limitanu a forma è a dimensione di buttigli è lattine. I macchinari di buttiglia cumunimenti usati generalmente limitanu l'altezza di buttigli è lattine à 25 ~ 300 mm. U diamitru di buttigli è lattine hè in relazione cù u numeru di buttigli è lattine prudutte nantu à una sezione di macchina, è u so diametru hè trà 12 è 150 mm. ③ Tolleranza. I buttigli di vetru sò affettati da certi fatturi durante u prucessu di mudificazione, chì causanu alcune differenze in forma è dimensione. Dunque, un intervallu accettabile di variazione o tolleranza deve esse datu à a dimensione di i buttigli. Tolleranze standard applicanu à u voluminu (mL), massa (kg), altezza (mm) è diametru (mm). A tolleranza di capacità di buttigli è lattine chjuche hè 15%, è a tolleranza di capacità di buttigli è lattine hè menu di 1%. A tolleranza di capacità di diverse buttigli è latte hè trà sti dui limiti. A tolleranza di massa hè di circa 5% di a massa di buttiglia specificata, è a variazione di l'altezza hè da 0,5% à 0,8% di l'altezza tutale. Per i vials cù un diametru minimu di circa 25 mm, a tolleranza di diametru hè di 8%, per i buttigli cù un diametru massimu di 200 mm, a tolleranza hè di 1,5%, è per altri buttigli è lattine, a tolleranza hè trà sti dui limiti.
2. Carton plegable
② Linea di indentazione. I linii di indentazione duveranu esse uniformi è di una certa prufundità per chì u cartone pò furmari un contornu drittu è una forma plegata chjara. Quandu u cartone hè plegatu è appiattitu à 180 °, per minimizzà i cracke nantu à a linea di corrugazione, un cuteddu di corrugazione cù roti trasparenti deve esse usatu per crimpà a linea, è u cutter di piegatura di cartone deve esse allinatu cù u centru di a linea di corrugazione. nantu à a superficia di a scatula. Tutti i bordi fustellati duveranu esse puliti è piani
Tutte e zone chì necessitanu indentazione devenu esse prepressate per assicurà a produzzione normale nantu à l'imballu. ③ Piattezza. I cartoni duveranu esse flat, senza deformazione o warping, separati da l'altri, o appiccicati. ④ Pulite. Pulite è scrub i cartoni prima di imballà per caccià a polvera è i rifiuti lasciati da a fustellatura nantu à a superficia di i cartoni.
⑤ Stampa. A stampa nantu à u cartone deve rispettà i normi di culore è assicurà chì i gràfici è u testu sò coordinati è belli. ⑥Regulamenti di gestione di l'alimentariu è di a droga.scatuli di cartone per sigaretteL'imballaggi utilizati in a produzzione ùn deve micca cuntene sustanzi migratori chì superanu i limiti stabiliti da l'autorità alimentari è farmaceutiche è i so dipartimenti subordinati.
Confetti.⑦Packaging è vendita. I cartoni stampati devenu esse imballati in cunfurmità cù i regulamenti. Puderanu esse imballati in scatuli ondulati è sigillati cù cinta, o ponu esse impilati nantu à pallets è impannillati cù wrap stretch o shrink wrap. Ogni unità di imballaggio deve indicà u fabricatore, u numeru di cartoni, u tipu è a dimensione di i cartoni, a data di fabricazione è u numeru di batch, etc.
⑧Almacenamiento è carica è scaricamentu. Cartons deve esse guardatu in un locu pulitu à a temperatura di l'ambienti cù una umidità relativa di 40% à 60%. I cartoni chì cuntenenu cartoni ùn deve micca esse impilati nantu à i so lati, è ùn deve micca esse piazzati vicinu à radiatori o altre fonti di calore, o posti induve sò facilmente dannati. À i pavimenti umidi. Quandu pigliate i cartoni, seguite u principiu di "primu in, primu fora" è apre quant'è quant'è avete aduprà.
(2) Classificazione di scatuli ondulati senza qualificazione
① A categuria A ùn hè micca qualificata. Impedisce chì u cartone cuntene prudutti è impedisce a stampa è a marcatura nantu à u cartone.
a. A forza di apertura o forza di rimballu di u cartone hè troppu grande.
b. E dimensioni superanu a tolleranza specificata in i disegni strutturali.
c. U cartone hè dannatu, hà buchi o graffii, facendu chì u mudellu stampatu hè graffiatu o sfucatu.
d. Ci hè un errore in unu o parechji culori stampati.
e. I culori di stampa ùn sò micca registrati, facendu chì u mudellu hè sfucatu.
L'indentazione hè misaligned è ùn pò micca esse furmatu, pienu è sigillatu durantescatuli di cartone per sigarette pruduzzione di imballaggi.
② A categuria B ùn hè micca qualificata. U cartone hè appena utilizzabile o pare di mala qualità.
a. U mudellu stampatu hà macchie o scratch nantu à a superficia, espunendu cartuni o pittura calcaria.
b. L'indentazione incompleta o insufficiente rende difficiuli di furmà u cartone nantu à a linea di produzzione di imballaggio, risultando in una efficienza di imballaggio ridotta. c. Quandu u flap automaticu di chjusu in fondu hè chjusu, u socket ùn hè micca apertu bè d. I buchi facili da apre u latu di u cartone sò perforati. Ùn hè micca adattatu.
③Categoria C ùn hè micca qualificata. Affetta solu l'apparenza, ma micca l'usu.
a. A superficia di stampa hè ruvida è a qualità di lucidatura hè povira.
b. U culore di stampa hè un pocu standard.
I limiti di qualità di ricezione senza qualificazione sopra sò: Classe A 0.4; Classe B 1.0; Classe C 2.5.
(3) Ispezione di cartone Un cuntrollu di qualità efficace è l'ispezione deve esse realizatu in u fabricatore di cartone per assicurà chì risponde à e specificazioni tecniche. Se un batch sanu di merchenzie ùn risponde micca à i requisiti per via di una scarsa prestazione di cartone, u dipartimentu di gestione di a qualità di u fabricatore hà u dirittu di dumandà a rispezione.
In a sucetà muderna, ancu s'ellu facescatuli di cartone per sigarette, a ghjente hà stabilitu i cuncetti di prutezzione di l'ambiente è u sviluppu sustinibili.
L'imballaggio deve avè proprietà ecologiche, senza contaminazione è faciule da manighjà. A tendenza generale di u sviluppu ecunomicu mundiale hè u cuncettu di sviluppu scientificu di u sviluppu orientatu à e persone, cumpletu, coordinatu è sustinibili. Hè necessariu di assicurà chì a crescita ecunomica hè coordinata cù a pupulazione, i risorsi è l'ambiente, è chì uguali enfasi hè pusatu nantu à u sviluppu ecunomicu è a prutezzione di l'ambiente. A crescita ecunomica deve esse basatu annantu à a capacità di trasportu di risorse è di l'ambiente ecologicu, cù u scopu di custruisce una sucità orientata à a conservazione è amichevule à l'ambiente. U novu cuncettu di u populu di "imballu sustinibili" hè statu furmatu. "L'imballaggio sustenibile" richiede l'optimizazione di i materiali è l'energia per esse cunsideratu in u disignu di l'imballaggio, u rendiment di l'imballaggio è u costu per risponde à i requisiti standard di u mercatu, è l'usu di rigenerazione inscatuli di cartone per sigarettei prucessi di fabricazione di imballaggi, trasportu è riciclamentu. Energia, usu massimu di materiali rinnuvevuli è riciclabili, riciclamentu d'alta efficienza, furnisce materie prime preziose per i prudutti riciclati, benefiziu individuali è gruppi durante uscatuli di cartone per sigaretteciculu di vita di imballaggio, è assicurendu a sicurità è a salute. Hè coherente cù u cuncettu di ecunumia circular, vale à dì, piglia l'utilizazione efficiente è u riciclamentu di risorse cum'è u so core è piglia "bassu cunsumu, emissioni bassu è alta efficienza" cum'è e so caratteristiche basi. Hè una alternativa à a "produzzione di massa, u cunsumu di massa, è u rifiutu di massa". Un cambiamentu fundamentale in u mudellu tradiziunale di crescita di risorse. L'industria di l'imballaggio deve adattà à i bisogni di u sviluppu di l'economia circular. L'imballu cuntene una nova definizione, chì hè chjamata "imballu verde".
Postu tempu: Apr-17-2024