• Custodia di sigarette persunalizata

Grandi timori di perdita di travagliu in a fabbrica di scatule di carta di Maryvale prima di Natale

Grandi timori di perdita di impieghi in a cartiera di Maryvale prima di Natale

U 21 di dicembre, u "Daily Telegraph" hà dettu chì, à l'avvicinamentu di Natale, una cartiera in Maryvale, Victoria, Australia, era in periculu di licenziamenti maiò.

Finu à 200 travagliadori di e più grande imprese di Latrobe Valley temenu di perde u so impiegu prima di Natale per via di una scarsità di legnu.Scatula di cicculata

 

A cartiera di Maryvale, Victoria, hè in periculu di licenziamenti (Fonte: "Daily Telegraph")
Opal Australian Paper, basata in Maryvale, suspenderà a pruduzzione di carta bianca sta settimana per via di ostaculi legali à u tagliu di legnu indigenu chì anu fattu chì u legnu per a carta bianca sia guasi indisponibile.
L'impresa hè l'unicu fabricatore australianu di carta per fotocopie A4, ma u so stock di legnu per sustene a pruduzzione hè guasi esauritu. Scatola di baklava
Mentre i guverni statali anu dichjaratu ch'elli eranu stati assicurati chì ùn ci saria micca licenziamenti prima di Natale, u secretariu naziunale di a CFMEU, Michael O'Connor, hà datu l'allarme chì certi impieghi eranu imminenti. Hà scrittu nantu à i social media: "A dirigenza di Opal hè in trattative cù u guvernu vittorianu per trasfurmà a pruposta di cessazione di 200 impieghi in licenziamenti permanenti. Questu hè u cusì dettu pianu di transizione".
U guvernu statale hà annunziatu prima chì tutta a disboscatura nativa serà pruibita da u 2020 è s'hè impegnatu à aiutà a transizione di l'industria attraversu e piantagioni. Scatola di baklava
I travagliadori anu iniziatu una prutesta d'emergenza à a cartiera di Maryvale in un tentativu di mantene i so impieghi.
U sindicatu hà ancu avvistatu chì, à menu chì ùn si piglianu misure urgenti, a carta fina australiana serà prestu cumpletamente dipendente da l'impurtazioni.
Un portavoce di Opal Paper Australia hà dettu ch'elli cuntinueranu à circà alternative à u legnu. Hà dettu: "U prucessu hè cumplessu è l'alternative devenu risponde à un inseme di criteri rigorosi, cumpresi e spezie, a dispunibilità, a quantità, u costu, a logistica è a furnitura à longu andà. Stemu sempre esplorendu a pussibilità di furniture di legnu alternative, ma data a situazione difficiule attuale, si prevede chì a pruduzzione di carta bianca serà affettata intornu à u 23 di dicembre. I travagliadori ùn anu ancu cessatu di travaglià, ma si prevede chì parechji gruppi di travagliu smetteranu temporaneamente di travaglià in e prossime settimane". scatula di cicculata
Opal pensa à riduce o chjude a so pruduzzione di carta grafica in a fabbrica per via di prublemi di furnimentu, chì puderanu purtà à perdite di impieghi, hà dettu u portavoce.


Data di publicazione: 27 dicembre 2022
//