Lotta è sopravvivenza di l'industria di a carta ondulata di u cartone per contenitori
Fighjendu intornu, i gusci di cartone sò dappertuttu.
A carta ondulata a più cumunamente aduprata hè u cartone ondulatu. Tuttavia, in l'ultimi dui anni, u prezzu di u cartone ondulatu hà fluttuatu più evidentemente. A raccolta di i rifiuti è di i rifiuti hè stata ancu elogiata da i ghjovani cum'è "una vita ideale cattiva". Un involucru di cartone pò esse veramente preziosu.
Cù a crescente cuscenza di a prutezzione di l'ambiente, a promulgazione di l'"ordine di pruibizione è abolizione", è i festivali cuntinui, u prezzu di u cartone ondulatu hè statu in calata. In l'ultimi anni, u cartone ondulatu hè statu in un statu instabile, in particulare in u quartu trimestre di ogni annu. L'aumentu hè duvutu principalmente à u grande numeru di festivali durante questu periodu è à a forte dumanda à valle.
Qualchi ghjorni fà, u prezzu principale di a carta ondulata in u mercatu di u cartone era principalmente in calata.
A "scatula di cartone" chì ùn hè più necessaria?
U prezzu di a carta ondulata per contenitori hà cuntinuatu à calà, mettendu tutta l'industria in una recessione.
I dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche mostranu chì dapoi a mità d'aprile, u prezzu mediu di u cartone hè calatu da 3.812,5 yuan à 35.589 yuan à a mità di lugliu.
Yuan, è ùn ci hè micca segnu di toccà u fondu, u 29 di lugliu, più di 130 cumpagnie di carta d'imballaggio in tuttu u paese anu calatu i so prezzi di carta. Dapoi u principiu di lugliu, e cinque basi principali di Nine Dragons Paper, Shanying Paper, Liwen Paper, Fujian Liansheng è altre cumpagnie di carta à grande scala anu successivamente implementatu riduzioni di prezzu di 50-100 yuan / ton per u prezzu di a carta ondulata.
Siccomu i capi di l'industria anu tagliatu i prezzi unu dopu l'altru, assai piccule è medie imprese devenu taglià i prezzi, è l'atmosfera di riduzione di i prezzi di u mercatu hè difficiule da cambià per un pezzu. In fatti, e fluttuazioni di u prezzu di u cartone ondulatu sò avvenimenti cumuni. À ghjudicà da a situazione di vendita in u mercatu, ci sò stagioni basse è stagioni di punta assai brillanti, chì ovviamente anu una relazione diretta cù a dumanda à valle.
À cortu termine, u mercatu à valle hè in un statu debule, è l'inventarii di l'imprese sò in un statu di traboccu. Per stimulà l'entusiasmu di e cumpagnie à valle per cumprà merci, a riduzione di i prezzi pò ancu esse l'ultima risorsa. Attualmente, a pressione di l'inventariu di e principali cumpagnie principali cuntinueghja à cresce. Sicondu i dati à cortu termine, a pruduzzione di carta ondulata da ghjugnu à lugliu hè stata di 3,56 milioni di tunnellate, un aumentu di 11,19% rispetto à u listessu periodu di l'annu scorsu. L'offerta di carta di basa hè sufficiente, ma a dumanda à valle hè debule, dunque hè male per u mercatu di a carta ondulata.
Questu hà ancu causatu perdite à alcune cumpagnie di carta, è hè un colpu fatale per parechje piccule imprese. Tuttavia, l'attributi di l'industria determinanu chì e piccule è medie imprese ùn ponu micca aumentà i prezzi da sole, è ponu solu seguità e principali imprese à calà torna è torna. A cumpressione di i profitti hà fattu chì parechje piccule è medie imprese sianu eliminate da u mercatu o furzate à chjude. Benintesa, l'annunziu di u periodu di inattività da parte di e principali cumpagnie hè ancu un compromessu in forma mascherata. Hè statu signalatu chì e cumpagnie puderanu ripiglià a pruduzzione à a fine d'aostu per accoglie a relativa prosperità di l'industria.
Una debule dumanda à valle hà un impattu intuitivu nant'à u prezzu di a carta ondulata per imballaggio. Inoltre, u latu di u costu è u latu di l'offerta anu un impattu nant'à u prezzu di a carta ondulata per imballaggio. L'"onda di inattività" di quest'annu pò ancu esse ligata à pressioni di costu più elevate è à una diminuzione di a redditività. Ovviamente, a riduzione cuntinua di i prezzi hà purtatu à una seria di reazioni à catena.
Ci sò parechji segni chì a cartiera ùn hè micca una industria pruspera, è s'hè aggravata in l'ultimi dui anni.
Data di publicazione: 16 di nuvembre di u 2022