A prima mità di l'annu hè per finisce u mercatu di stampa mista
Noi: I fusioni è l'acquisizioni sò in crescita
Ricertamenti, a rivista "Print Impression" di i Stati Uniti hà publicatu u rapportu di statutu di i fusioni è l'acquisizioni di l'industria di stampa di i Stati Uniti. I dati mostranu chì da ghjennaghju à aprili di questu annu, l'attività di fusione è acquisizione di l'industria di stampa è imballaggio in i Stati Uniti hà cuntinuatu à calà, è hè cascatu in aprile, righjunghjendu u livellu più bassu in quasi un decenniu. Ma à u stessu tempu, u rapportu hà ancu indicatu chì e fusioni è l'acquisizioni di u mercatu in parechji segmenti di l'industria di stampa è imballaggio di i Stati Uniti sò in crescita.Fo esempiu,scatuli di cioccolatu per i rigali, a dumanda di e persone per i cioccolatini aumentava, cusì a scatula serà usata più,i migliori scatuli di cioccolata.
In l'ultimi anni, u settore di stampa cummerciale di i Stati Uniti hà mantinutu una crescita stabile, cù alcune imprese di stampa cummirciali chì ottennu rivenuti è prufitti record è ricuperanu u favore di l'investituri prufessiunali. U numaru di fallimenti di stampa cummerciale hè diminuitu in l'ultimi quattru anni. In listessu tempu,scatula di cioccolata di fantasia, scatula di cioccolata calda, a megliu scatula di cioccolatini per i rigalicchjappà l'ochju di a ghjente.Tu rapportu mostra ancu un altru fenomenu chì ùn hè micca vistu per parechji anni: i cumpratori senza spirienza in l'industria di a stampa acquistanu imprese di stampa cummerciale chjuche è mediu non-franchised, è vedenu a industria di stampa cum'è una zona d'investimentu affidabile. Pò esse vistu chì fusioni è acquisti in u campu di stampa cummerciale ùn anu micca colapsatu, ma crescenu.scatula di sigarette
A ghjudicà da u voluminu di cummerciale di u campu di l'etichetta in l'ultimi anni, l'attività di fusione è acquisizione di l'imprese di stampa di etichette hè stata calda. U rapportu mostra chì a cunsulidazione di l'affari di l'etichettatura hè principalmente guidata da u forte interessu di numerosi imprese di capitali privati in u mercatu di l'etichettatura. Simile à u mercatu di stampa di etichette, l'imprese di private equity vedenu ancu opportunità in u mercatu di cartone plegabile, induve l'attività di M&A crescerà più. In ghjennaghju, per a prima volta, u numeru di acquisti da e cumpagnie chì facenu scatuli di imballaggio hà superatu quelli di e imprese di stampa di etichette.Ta casella di data, scatula di data per coppie, rigalu di scatula di datappopulari cù i clienti di u Mediu Oriente.
Oghje, cù a riapertura di i rivenditori è u mercatu per tutti i tipi di segnaletica grafica in espansione, u mercatu di stampa di formatu largu hè in ricuperazione. Ma i cumpratori sò ancu preoccupati, cù dati pusitivi recenti chì indicanu una crescita insostenibile di a dumanda pent-up causata da a pandemia precedente. In u risultatu, sò scettichi di una mellura significativa in i rivenuti è i prufitti in u settore di stampa di formatu largu. U rapportu predice chì in u futuru, i prublemi di i cumpratori seranu ridotti, è l'attività di fusione è di acquisizione di imprese di stampa di forma larga anu ancu cresce.
U rapportu crede chì l'attività di fusione è l'acquistu è u mercatu in u settore di stampa industriale crecerà. Affettatu da a pulitica di backflow di fabricazione di i Stati Uniti, a pruduzzione di merchenzie cum'è l'etichette attirà l'interessu di parechji cumpratori. In più di a spinta pulitica, l'aumentu di a stampa industriale domestica in i Stati Uniti hè ancu influinzatu da altri fattori. L'interruzioni di a catena di supply precedenti, per esempiu, anu cambiatu a fiducia di e cumpagnie in i fornitori glubale.megliu box vape
Regnu Unitu: A pressione di i costi si riduce
A Federazione Britannica di l'Industria di Stampa hà realizatu recentemente un sondaghju nantu à e prospettive di stampa di 112 imprese di stampa in u Regnu Unitu, chì mostra chì in u primu trimestre di questu annu, l'industria britannica di stampa è imballaggio face sfide. A cumminazione di costi elevati è di dumanda debule hà depressu l'industria di stampa di u Regnu Unitu, cù a produzzione è l'ordine chì cascanu in u primu trimestre.
In l'indagine, u 38 per centu di e cumpagnie interpellate anu riportatu una calata di a produzzione in u primu trimestre. Solu u 33 per centu di i rispondenti hà dichjaratu un aumentu di a produzzione, cù u 29 per centu mantene a produzzione ferma. In ogni casu, dopu chì a pressione di u costu hè stata facilitata in u primu trimestre, a prospettiva per u mercatu di stampa in u sicondu trimestre era più ottimista. Quaranta trè per centu di i rispondenti aspettanu chì a produzzione aumenterà in u sicondu trimestre, u 48 per centu aspetta chì a produzzione ferma stabile, è solu u 9 per centu aspetta chì a produzzione diminuisce.
Quandu hà dumandatu nantu à a "preoccupazione di l'industria superiore per l'imprese di stampa", u 68 per centu di i rispondenti hà sceltu u costu di l'energia crescente, da u 75 per centu in ghjennaghju è u 83 per centu in uttrovi. Da l'aprili di l'annu passatu, i costi di l'energia sò stati a più grande preoccupazione per l'imprese di stampa. À u listessu tempu, u 54% di l'imprese interpellate in a risposta à a quistione di sceglie u prezzu di u cuncurrente, più specificamente, alcuni cuncurrenti di prezzu sottu u costu. Questa hè a stessa proporzione di ghjennaghju di questu annu. A pressione di u salariu era a terza preoccupazione per l'imprese stampate indagate, cù 50% di i rispondenti chì sceglienu sta opzione. Hè un pocu calatu da u 51 per centu in ghjennaghju, ma hè sempre in i primi trè. L'aumentu recenti di u salariu minimu, l'effetti di colpu di e strutture di u salariu è i differenziali di pagamentu, è ancu di l'alti livelli d'inflazione cuntinuati, anu aumentatu a preoccupazione per e pressioni salariali trà e imprese di stampa. "Pressioni di i costi cuntinui, estremi, cumminati cù l'incertezza ecunomica è pulitica, anu erodutu a prima fiducia di e imprese di stampa in una ricuperazione di u mercatu". Malgradu i sfidi attuali, l'imprese sò sempre ottimisti nantu à e prospettive di l'industria di stampa. Dopu questu, l'inflazione hè prevista di calà drasticamente è i costi di l'energia sò previsti per stabilizzà più ". Charles Jarrold, direttore generale di a Federazione di l'Industrie di Stampa Britannica.
À u listessu tempu, per a prima volta, l'inchiesta include ancu e dumande relative à a sustenibilità, chì cercanu di sapè più nantu à l'azzioni chì l'imprese stampate facenu per migliurà a sustenibilità. L'indagine hà truvatu chì quasi u 38 per centu di e cumpagnie interpellate misuranu e so emissioni di carbonu.
Giappone: i fallimenti corporativi aumentanu
Sicondu l'ultimi risultati di l'indagine di l'Istitutu di Cummerciu è Industria di Tokyo, da aprile 2022 à ferraghju 2023, u numeru di fallimenti (debiti di 10 milioni di yen o più) in l'industria di stampa giapponese hà righjuntu 59, un aumentu di 31,1% sopra u 2023. u listessu periodu di l'annu fiscale precedente.
U numeru di fallimenti ligati à u focu hè cresciutu à 27, un 50 per centu da u listessu periodu di l'annu fiscalu passatu. In più di i motivi di a cuntrazione di u mercatu, l'epidemie hà purtatu à a riduzzione di diverse attività è a diminuzione di a dumanda di u turismu è di u matrimoniu, chì hà causatu danni pesanti à l'operazione di l'industria di stampa.Vscatula di cioccolatu di u ghjornu di l'Alentini, mischju di torta di scatula di cioccolatu thU tassu di usu aumenterà durante u festival.
U numeru di fallimenti in l'industria di stampa giapponese hè statu più bassu di l'annu fisicu precedente per trè anni consecutivi da l'annu fiscal 2019. Ci era 48 fallimenti in 2021 fiscali, u livellu più bassu da 2003 fiscale. effettu rimarchevuli di u sustegnu di a pulitica di finanziamentu ligata à a lotta contru l'epidemie. Tuttavia, in u casu di ricuperazione ritardata di a dumanda di stampa, u numeru di fallimenti hà aumentatu drasticamente in l'annu fiscale 2022, è l'effettu di supportu di e pulitiche di finanziamentu durante l'epidemie hè sbulicatu.
In più, u numeru di fallimenti cù i debiti di più di 100 milioni di yen era 28, un incrementu di 115,3%, cuntendu quasi a mità di u numeru tutale di fallimenti, circa 47,4%. In cunfrontu cù u listessu periodu di l'ultimu annu fisicu, a proporzione di 28,8% hà aumentatu da 18,6 punti percentuali, è a scala di fallimentu hà sviluppatu significativamente.
In u "Questionariu di u debitu eccessivu" realizatu da l'Istitutu di Cummerciu è Industria di Tokyo in dicembre 2022, u 46,3% di i rispondenti in l'industria di stampa è cunnessi anu rispostu ch'elli eranu in debitu. U 26.0 per centu di e cumpagnie anu dichjaratu chì anu debiti serii dopu a pandemia di COVID-19 (apprussimatamente dopu à ferraghju 2020). Cù a caduta di e vendite, micca solu l'investimenti passati diventanu un pesu, ma u debitu corporativu, chì si basa in u sustegnu di a pulitica di flussu di cassa in relazione à a pandemia, hè ancu in crescita rapida.
In i primi tempi di l'epidemie, l'imprese di stampa giapponesi sò stati sustinuti da e pulitiche di finanziamentu, è i fallimenti corporativi sò stati currati. In ogni casu, cum'è e debule strutturale debilitanu a forza operativa di l'imprese, l'effettu di u sustegnu politicu epidemicu s'hè debilitatu, è u finanziamentu corporativu hè diventatu più difficiule. Inoltre, a deprezzazione di u yen, u cunflittu trà Russia è Ucraina hà purtatu à l'aumentu di i prezzi di carta è utilità, accumpagnatu da l'aumentu di i costi di trasportu, l'industria hè preoccupata chì u fallimentu di l'industria di stampa giapponese entre in una rapida crescita. stage.
A chiusura di l'imprese è a dissoluzione di l'imprese di l'imprese di stampa anu aumentatu da 12,6% annu à annu. In l'annu fiscale 2021, 260 imprese di stampa sò state chjuse o dissolute, una diminuzione annu di 16,3%, è una diminuzione per dui anni consecutivi. Tuttavia, in u periodu di nove mesi da aprile à dicembre di l'annu fiscale 2022, ci sò stati quant'è 222 chjusi, un aumentu di 12.6% rispetto à u listessu periodu di l'annu fiscale precedente.
Dapoi u fisicu 2003, u numeru di imprese di stampa giapponesi chjuse è dissolute hè aumentatu da 81 in u fisicu 2003 à 390 in u fisicu 2019. Dapoi, cù u sustegnu di e pulitiche epideia, hè stata ridutta significativamente da u fisicu 2020 à 260 in u fisicu 2003. fiscal 2021. Tuttavia, secondu a tendenza attuale, u numeru di chjusi è imprese di stampa disbandate hè sempre più prubabile di supera l'annu fiscale 2021.
Postu tempu: Jul-06-2023