• Custodia di sigarette persunalizata

Perchè ci sò 20 sigarette in un pacchettu?

Parechji paesi anu una legislazione di cuntrollu di u tabaccu chì stabilisce un numeru minimu diuna scatula di sigarettechì ponu esse inclusi in un pacchettu unicu.

In parechji paesi chì anu regulatu questu, a dimensione minima di u pacchettu di sigarette hè 20, per esempiu in i Stati Uniti (Codice di Regolamenti Federali Titulu 21 Sec. 1140.16) è in i stati membri di l'Unione Europea (Direttiva UE nantu à i prudutti di tabaccu, 2014/40/UE). A direttiva UE hà impostu un numeru minimu diuna scatula di sigaretteper pacchettu per aumentà u costu iniziale di e sigarette è cusì rende li menu accessibili per i ghjovani 1. In cuntrastu, ci hè assai poca regulazione riguardu à a dimensione massima di u pacchettu, chì varieghja globalmente trà 10 è 50 sigarette per pacchettu. I pacchetti di 25 sò stati introdutti in Australia durante l'anni 1970, è i pacchetti di 30, 35, 40 è 50 sò entrati progressivamente in u mercatu in i dui decennii successivi 2. In Irlanda, e dimensioni di i pacchetti più grande di 20 sò cresciute constantemente da u 0% di e vendite in u 2009 à u 23% in u 2018 3. In u Regnu Unitu, i pacchetti di 23 è 24 sò stati introdutti dopu l'introduzione di imballaggi semplici (standardizati). Amparandu da queste esperienze, a Nova Zelanda hà urdinatu solu duie dimensioni standard di i pacchetti (20 è 25) cum'è parte di a so legislazione per l'imballaggi semplici 4.

 carta di scatula di sigarette

A dispunibilità di pacchetti di dimensioni più grande di 20una scatula di sigarettehè di particulare interessu per via di l'evidenza crescente di u rolu di a dimensione di e porzioni in u cunsumu d'altri prudutti.

U cunsumu di cibu aumenta quandu à e persone li sò offerte porzioni più grande, paragunate à porzioni più chjuche, cù una rivista sistematica Cochrane chì hà trovu un effettu da chjucu à moderatu di a dimensione di e porzioni nantu à u cunsumu di cibu è bevande analcoliche 5. A rivista hà ancu esaminatu l'evidenza di l'effettu di a dimensione di e porzioni nantu à u cunsumu di tabaccu. Solu trè studii anu soddisfattu i criteri d'inclusione, tutti focalizati nantu àuna scatula di sigarettelunghezza, senza studii chì esaminanu l'impattu nantu à u cunsumu di a dimensione di i pacchetti di sigarette. A mancanza di evidenze sperimentali hè una preoccupazione, perchè a dispunibilità crescente di pacchetti di dimensioni più grande puderia minà i miglioramenti à a salute publica ottenuti attraversu altre pulitiche di cuntrollu di u tabaccu.

 scatula pre-roll persunalizata

Finu à oghje, u successu di e pulitiche di cuntrollu di u tabaccu in parechji paesi hè statu in gran parte duvutu à a riduzione di l'assunzione per via di intervenzioni basate nantu à i prezzi piuttostu chè à prumove a cessazione, cù i tassi di cessazione chì restanu relativamente custanti in u tempu 6. Questa sfida mette in risaltu a necessità di pulitiche chì incuraghjenu a cessazione. Riduce u numeru di sigarette per ghjornu chì i fumatori cunsumanu pò esse un precursore impurtante per i tentativi di cessazione riesciuti, è mentre chì l'aumentu di i prezzi hè probabilmente a strategia più efficace, altre pulitiche di cuntrollu di u tabaccu sò state ancu impurtanti per diminuisce u cunsumu 7. E tendenze in u fumu anu dimustratu chì i fumatori ponu è anu iniziatu è mantinutu riduzioni di u cunsumu in parechji paesi. Per esempiu, in l'anni in cui e pulitiche senza fumu eranu sempre più aduttate in i lochi di travagliu, i fumatori eranu più propensi à smette di fumà in i lochi di travagliu senza fumu paragunatu à quelli chì permettenu di fumà 8. Numeri riportati diuna scatula di sigarettefumatu per ghjornu hè ancu diminuitu cù u tempu in Australia, u Regnu Unitu è ​​parechji altri paesi (2002-07) 9.

 scatula pre-roll persunalizata

In Inghilterra, e linee guida di l'Istitutu Naziunale per l'Eccellenza in Salute è Cura (NICE) (raccomandazioni naziunali per l'assistenza sanitaria basate nantu à l'evidenza) incuragiscenu i fumatori à riduce u cunsumu per via di u fattu chì hè prubabile chì aumenti e possibilità di cessazione. Tuttavia, ci hè una certa preoccupazione chì a prumuzione di a riduzione pò minà a cessazione è a resistenza à e ricadute 10. Una rivista sistematica di l'intervenzioni per a cessazione di u fumu hà trovu chì riduce prima di piantà, o piantà bruscamente, avia tassi di cessazione paragunabili per i fumatori chì intendevanu piantà 11. Un studiu successivu hà trovu chì riduce per piantà di fumà era menu efficace chè piantà bruscamente 12; tuttavia, l'autori anu suggeritu chì i cunsiglii per riduce u fumu ponu ancu esse utili s'elli aumentanu l'impegnu cù u cuncettu di riceve supportu. Una mudificazione ambientale cum'è u cappinguna scatula di sigaretteA dimensione di u pacchettu hà u putenziale di riduce u cunsumu al di là di a cuscenza cusciente. Dunque, presenta una opportunità per furnisce i benefici di un cunsumu riduttu senza chì u fumatore sviluppi credenze autoesenti nantu à a riduzione di i danni per via di a sola riduzione. U successu hè statu dimustratu da e pulitiche per limità a dimensione massima, è u numeru permessu in una sola vendita, di altri prudutti dannosi. Per esempiu, riduce u numeru di pillule analgesiche per pacchettu hè statu beneficu in a prevenzione di i morti per suicidiu 13.

 scatula di sigarette

Questu articulu hà per scopu di custruisce nantu à una recente rivista Cochrane 5 per a quale ùn sò stati truvati studii sperimentali nantu à l'impattu di a dimensione di i pacchetti di sigarette nantu à u cunsumu di tabaccu.

 

In mancanza di prove dirette, avemu identificatu variazioni esistenti in a dispunibilità diuna scatula di sigarette dimensioni è sintetizatu a literatura pertinente à duie ipotesi chjave per u tappamentu di a dimensione di i pacchetti: 

(i) riduce a dimensione di l'imballu pò riduce u cunsumu; è (ii) riduce u cunsumu pò aumentà a cessazione di u fumu. A mancanza di studii sperimentali per sustene queste ipotesi ùn esclude micca a minaccia chì sempre più grandeuna scatula di sigaretteE dimensioni di i pacchetti (> 20) ponu esse un ostaculu à u successu di altre pulitiche di cuntrollu di u tabaccu. Sustenemu chì l'attenzione regulatoria riguardu à a dimensione minima di i pacchetti, senza una debita considerazione di s'ellu ci deve esse una dimensione massima ubligatoria di i pacchetti, hà essenzialmente creatu una scappatoia chì l'industria di u tabaccu pò sfruttà. Basatu annantu à evidenze indirette, pruponemu l'ipotesi chì a regulazione di u guvernu per limità i pacchetti di sigarette à 20 sigarette cuntribuirebbe à e pulitiche naziunali è mundiali di cuntrollu di u tabaccu per riduce a prevalenza di u fumu.

scatula prelaminata


Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2024
//