Cù u sviluppu sempre più veloce di a vita muderna, a ghjente hà una dumanda sempre più alta di materiali. Dunque, in e listesse cundizioni, l'imprese ottimizzeranu i so prudutti in modi diversi. Frà elle, parechje cumpagnie travaglianu assai da l'imballu di i prudutti, è ottimizzeranu i so prudutti da l'imballu. A maiò parte di e scatule d'imballu aduprate da l'imprese sò fatte di carta ondulata, dunque u prossimu passu hè di spiegà alcuni punti d'attenzione nantu à a carta ondulata.
U cartone ondulatu hè fattu di scatule ondulate per tagliu di fustelle, indentazione, scatula di chiodi o scatula di colla. E scatule ondulate sò unu di i prudutti d'imballaggio più cumuni, a quantità hè sempre stata in primu locu. Pò micca solu prutege a merce, ma ancu facilità u trasportu. A cosa più impurtante hè chì pò abbellisce a merce è publicità a merce.
I vantaghji di a carta ondulata
1. Bona prestazione di ammortizazione: u cartone ondulatu hà una struttura speciale, è u 60 ~ 70% di u vulume di a struttura di u cartone hè viotu, dunque hà una bona prestazione di assorbimentu di scossa, chì pò evità a collisione è l'impattu di e merci imballate.
2, ligeru è fermu: u cartone ondulatu hè una struttura cava, cù u minimu materiale per furmà una scatula più grande rigida, dunque ligera è ferma, paragunata à u listessu vulume di a scatula di legnu, solu circa a metà di u pesu di a scatula di legnu.
4, materie prime sufficienti, bassu costu: assai materie prime per a pruduzzione di cartone ondulatu, legnu d'angulu, bambù, paglia, canna è cusì ponu esse fabbricate in carta ondulata, dunque u so costu hè bassu, solu circa a metà di u listessu vulume di scatula di legnu.
5, faciule da automatizà a pruduzzione: Avà un inseme cumpletu di linea automatica di pruduzzione di scatule ondulate, pò pruduce scatule ondulate in grande quantità, alta efficienza. 6, u costu di l'operazione di imballaggio hè bassu: l'imballaggio ondulatu, pò realizà l'imballaggio automaticu di l'articuli, riduce u travagliu di l'imballaggio, riduce u costu di l'imballaggio.