• nutizie

Soluzioni di imballaggio di carichi è spedizione

Soluzioni di imballaggio di carichi è spedizione 

  1. Imballaggio di merchenzie

1.1Requisiti di imballaggio

Tutti l'equipaggiu è i materiali furnuti sò furnuti cun imballaggio forte adattatu per u trasportu marittimu, u trasportu internu è a manipulazione, carica è scaricamentu multiple.Se l'imballu ùn pò micca prevene i danni di l'equipaggiu causati da l'accelerazione verticale è horizontale durante u trasportu, a carica è a scaricamentu, risolvemu in a struttura di cuncepimentu di l'equipaggiu.

Uscatula pre roll imballaggio sarà imballatu in novu legnu fortiscatuli pre roll secondu e caratteristiche di l'attrezzatura è i materiali di l'equipaggiu, cum'è necessariu, è e misure protettive necessarie per prevene l'umidità, a pioggia, a ruggine, a corrosione, a vibrazione è altri danni devenu esse pigliati, per assicurà chìscatuli di canapa persunalizati e merchenzie ponu sustene parechje volte Manipulazione, carica è scaricamentu è trasportu à longa distanza per assicurà chìscatuli d'oliu di canapa cbd e merchenzie sò consegnate in modu sicuru à u situ di stallazione di l'equipaggiu di u cuntrattu senza danni o corrosione.

I materiali aduprati in l'imballu è a struttura di l'imballu anu una forte ricuperabilità, per assicurà chì uscatuli di imballaggio di canapa e merchenzie ponu esse facilmente restaurate secondu l'imballu originale dopu à unpacking in situ.

Pruvaremu u nostru megliu per cunsiderà l'ambienti umidi in u situ di stallazione, è aduprà imballaggi à prova di umidità.Quandu u pacchettuluscatuli di cannabis merchenzie, imballate secondu u tipu di merchenzie.

I pezzi di ricambio seranu marcati à l'esterno di l'imballuscatula di crescita di cannabis, è saranu spediti in lotti o in una volta.Strumenti speciali seranu ancu imballati separatamente.Questu hè megliu, più còmuda è chjaru per uperà.

I pezzi sciolti è i cumpunenti di vari equipaghji seranu imballati in scatuli di dimensioni adatte in un bonu imballaggio.

1.2Marcatura di imballaggio

Imballate e merchenzie secondu i regulamenti.Ogni cumpunente in massa in a scatula di imballaggio è in u fasciu serà marcatu cù u numeru di parte o u numeru di parte in u disegnu di l'assemblea di u sistema.Per evità a cunfusione, hè ancu cunvenutu per i clienti per truvà e merchenzie più facilmente quandu li ricevenu.

A pusizione adatta di ogni pacchettu o casella di abbonamentu di cannabis e merchenzie seranu marcate cù pittura indelebile è caratteri evidenti chinesi è inglesi cum'è seguente:

ØDestinatariu

Ø Marca di spedizione

ØDestinazione

ØNome di carica, numeru di scatula

ØPesu grossu / pesu netu (kg o espressi in Kg)

ØVolume (lunghezza, larghezza, altezza, spressione in millimetri)

Ø U situ di stallazione

I seguenti documenti (unu o più) sò attaccati à ogni pacchettu di merchenzie secondu u pacchettu di u fabricatore:

A. Lista di imballaggio di l'equipaggiu;

B. Certificatu di qualificazione di u produttu;

C. Istruzzioni per l'usu;

D. mantenimentu, mantenimentu è altre informazioni;

E. Fornite un certificatu d'origine;

Sicondu e diverse esigenze di l'equipaggiu in carica, scaricamentu è trasportu, parolle cum'è "Maneggiate cù cura", "Ùn turnate micca", "Fragile" è "Mantene seccu" è altre parolle cumunimenti aduprate in u trasportu internaziunale è domesticu. deve esse chjaramente marcatu nantu à a scatula di imballaggio.marcatu.Per i beni cuntratti chì pesanu duie tunnellate metriche o più, u pesu, u centru di gravità è a pusizione di u ganciu deve ancu esse marcatu nantu à a scatula di imballaggio.

1.3Rispunsabilità per l'imballaggio

Seremu rispunsevuli di ogni perdita, dannu o perdita di merchenzie à causa di imballaggio poveru o marcatura impropriai migliori scatuli di sigari,o per accidenti derivanti da questu.

Tutte e merchenzie furnite da a cumpagnia per stu prughjettu sò imballati cù misure di prutezzione standard currispundenti, è anu boni misure di prutezzione contra l'umidità, u scossa, a ruggine è a carica è u scaricamentu ruvida, per assicurà a consegna sicura di e merchenzie à u situ;

A cumpagnia hè disposta à sopportà a rispunsabilità o spese per ogni perdita di merchenzie per ruggine, danni è perdita per imballaggio impropriu.scatula di sigari o misure di prutezzione;

Ogni scatula hè imballata in un saccu OPP indipendente per evità i graffii è a terra, è ci hè un dipartimentu di ispezione di qualità speciale per verificà a qualità di a scatula.I ritratti è i video dettagliati seranu mandati à i clienti prima di a consegna, è dopu mandati merchenzie.

  1. Trasportu di carica

Basatu nantu à u principiu di "clienti prima, a qualità prima", a nostra sucetà principia sempre da l'interessi di l'utilizatori, è nantu à a basa di risponde à i bisogni di u prugressu di u prughjettu di u pruprietariu, u dipartimentu di compra cumprà l'equipaggiu è i materiali secondu e esigenze. di ogni cantiere.Formulà diversi piani di distribuzione per diverse esigenze, locu, volume di furnimentu, tempu di consegna, forme di imballaggio, ecc., è ottene u massimu benefici ecunomichi formulendu piani di distribuzione raghjone.

3. Prucessu di consegna

A causa di e caratteristiche di u nostru prughjettu, e caratteristiche di a spedizione sò: a strada ùn hè micca fissata, ci sò parechje varietà, lotte chjuche è lotte multiple.Per quessa, u supervisore di distribuzione di u dipartimentu di l'approvvigionamentu deve furmulà un pianu di distribuzione raghjone è efficiente basatu annantu à u locu di spedizione, u tipu di merchenzie è a strada di consegna.I principii generalmente maestrati sò: centralizà lotti, furmulà rotte di consegna ragiunate, coordinate u tempu di consegna di ogni prughjettu, aduprà raziunale u spaziu di l'arnesi di trasportu, è sceglie cumpagnie di trasportu ecunomiche, applicabili è sicure.Questu pò salvà u costu di i clienti, è dopu ottene una situazione win-win.Questu modu l'affari pò durà per un bellu pezzu.

4. U prucessu di u funziunamentu principale in u prucessu di distribuzione materiale è equipaggiu

(1) Operazione di compra

(2) Operazioni di trasportu

(3) Operazione di spedizione

(4) Operazioni di distribuzione

5. Garanzia di merchenzie

A merchenzie chì furnimu risponde à i normi tecnichi è i requisiti di specificazione di u fabricatore originale;

Guarantimu chì e merchenzie sò prudutti novi, inutilizati, originali è qualificati acquistati per canali legali, è rispondenu cumplettamente à i requisiti di qualità, specificazioni è prestazioni stipulati in u cuntrattu;

Prima di a consegna, u fabricatore conduce una prova precisa è cumpleta nantu à a qualità di u produttu, specificazioni, prestazioni è quantità / pesu, è emette un certificatu è un certificatu d'ispezione di qualità per pruvà chì u pruduttu hè in cunfurmità.

Se durante l'ispezione di disimballamentu, truvate chì a quantità, u mudellu è a dimensione di l'apparenza sò inconsistenti cù u cuntrattu, o u pacchettu di sigillatura stessu hè cortu o dannatu, o se trova chì a quantità di e merchenzie hè chjuca, per piacè dateci feedback in tempu, è poi feedback è risolve cù a fabbrica Avemu da signalà stu prublema à u pruprietariu è à l'ingegnere di supervisione (s'ellu ci hè), è presentanu suggerimenti di manipulazione per appruvazioni da u pruprietariu è l'ingegnere di supervisione.

Daremu una risposta chjara è l'opinione di compensazione basatu annantu à l'opinioni di u pruprietariu èl'ingegnere supervisore.S'ellu hè a rispunsabilità di u venditore, l'averemu cumpostu è rimpiazzatu incondizionatamente.

Cù l'aumentu di l'e-commerce di l'alimentu frescu in l'ultimi anni, i servizii di logistica di l'alimentu frescu anu ancu fioritu, è parechje cumpagnie di spedizione express è logistica si sò unite per ottene una parte.Tuttavia, in vista di l'incomparabilità trà l'alimentu frescu è l'altri prudutti, è ancu l'alti standardi è l'alti requisiti per a puntualità è u serviziu, micca solu ogni cumpagnia espressa o logistica chì vole participà pò fà un bonu travagliu.Per assicurà chì i cunsumatori ricevenu granchi peli freschi è vivi, unu di i punti chjave hè chì u cuntrollu di a temperatura durante a logistica è u trasportu pò esse qualificatu cum'è estremamente strettu, chì hè solu una di e difficultà in i servizii di logistica di granchi pelosi.I porti implicati ùn sò micca altri U trasportu di u produttu hè paragunabile.Priurità pick-up, trasferimentu priurità, spedizione priurità, a cumpressione di tempu di consegna di logistica di granchi peli, per risponde à i requisiti elevati di puntualità di "consegna in u stessu ghjornu".Fiendu à anni di sperienza riescita in logistica è trasportu, avemu prima fattu un furore annantu à l'imballaggio di granchi pelosi, imballaggi prufessiunali su misura per a conservazione di freschezza per ogni granchiu peloso, è utilizate refrigeranti di zona multi-temperature è incubatori degradabili alimentari.

Sapemu chì i prudutti freschi sò generalmente periscibili.Pigliate i granchi pilosi chì saranu nantu à u mercatu in settembre.Per assicurà chì i cunsumatori ricevenu granchi pilusi freschi, unu di i punti chjave hè chì a temperatura in u prucessu di logistica è di trasportu deve esse mantene. .S'ellu ùn hè micca faciule di discrivà u serviziu di logistica di crab peloso in dettaglio, e porte implicate ùn sò micca paragunabili à altri trasporti di produttu.Per assicurà l'ultima puntualità di i servizii di logistica di granchi pelosi, XX Express hè dotatu di strutture hardware putenti, chì sò assolutamente rari in l'industria.

1. I stessi materiali sò imballati inseme è etichettati (nome cumpletu di u fornitore, numeru di disegnu (parte processata), nome materiale, quantità), è l'etichetta ùn deve esse direttamente attaccata à u materiale;

2. Ùn ci hè micca esigenza per u materiale di imballaggio, finu à chì u materiale ùn hè micca danatu durante l'ispezione d'accettazione;

3. Disegni sò nicissarii quandu imballa parti trattatu, è i disegni deve esse coherente cù l 'uggetti attuali.

consegna merchenzie

1. I bolletti di consegna sò necessarii per a consegna (nome cumpletu di u fornitore, nome cumpletu di a cumpagnia destinataria (cuerente cù l'ordine), numeru di nota di consegna, data di consegna, numeru di ordine di compra, codice materiale, nome di materiale, mudellu di specificazione, unità, quantità), a nota di consegna deve esse coherente cù l'ughjettu propiu;u destinatariu deve lascià 2 copie, è u fornitore deve lascià 2 copie;diversi numeri di ordine, note di consegna separate;I materiali restituiti è riparati anu sempre bisognu di emette una nota di consegna, è fà una nota chjara;nota: nisun prezzu permessu

2. U tempu di consegna hè dispostu durante l'ora di travagliu normale (lunni à sabbatu (eccettu i vacanze): 8: 30-12: 00, 14: 00-18: 00. Per a consegna in altri tempi, avete bisognu di cumunicà cù u cumpratore in anticipu durante l'ore di travagliu normale)

3. Prima di a consegna, a nota di consegna chì hè stata preparata deve esse pigliatu in anticipu è datu à u cumpratore;

4. A consegna hè in forma di autoconsegna, è altri formi anu da esse cumunicatu cù u cumpratore in anticipu;se altre forme sò aduttatu dopu à cumunicazione, Huolala hà bisognu di furnisce u driver's u numeru di telefunu è u numeru di corriere in forma di spedizione express;u pruduttu causatu da u prucessu di consegna S'ellu ci hè un prublema, u partitu di consegna hà da sopportà e cunsequenze currispondenti;Quandu ci hè una situazione anormale in a spedizione espressa, deve cuntattà immediatamente u cumpratore, è u tempu di consegna di e merchenzie deve esse basatu annantu à u tempu quandu u magazzinu firma l'ordine.

5. U partitu di consegna deve esse equipatu cù u persunale di scaricamentu è di cunti, mette a merchenzie in l'area di ricezione currispundente, è cooperà cù u partitu di ricivutu per verificà i materiali di consegna, è risolve e dumande di u partitu ricivutu nantu à a quantità è u tipu di consegna. festa;

6. Quandu u persunale di consegna hà bisognu di utilizà l'equipaggiu di scaricamentu currispundente, cum'è i paletti di carrelli elevatori, deve sceglie l'equipaggiu inattivu, è ùn deve micca cumpete cù l'altri persunale in u magazzinu per l'equipaggiu, è rinvià a merchenzie in u locu originale dopu l'usu;

7. Quandu avete bisognu d'aspittà per via di u grande volume di consegna, duvete seguità l'arrangiamentu di u persunale di u receptore.Sè vo ùn ubbidisci à l 'arrangementu di u ricevitore, a nostra cumpagnia avarà u dirittu di ricusà lu in u locu;

8. U persunale di spedizione deve avè a cuscenza di e precauzioni di salvezza è attente à a so propria salvezza persunale durante l'operazione.Sì i feriti di travagliu o ferite accidentali sò causati da un funziunamentu impropriu o da i so propiu motivi subjectivi, e cunsequenze seranu sopr'à elli stessi;

9. Quandu u destinatariu ricusa di accettà a merchenzie per via di qualità, quantità, è altri prublemi, u partitu di consegna cuntattà u cumpratore in tempu per furnisce una suluzione in u locu;

10. A merchenzie ùn serà micca accettata per ogni prublema, ma u partitu di consegna esige chì a merchenzie sia temporaneamente piazzata, è u ricivitore ùn firmarà micca per qualsiasi ducumenti, cunti quantità è prublemi di assicuranza di qualità;

11. U signu di cumpiimentu di consegna hè: a consegna hè verificata è posta in a pusizione currispondente, è a nota di consegna hè firmata è stampata da u persunale di u magazzinu di u destinatariu.Se ci sò esigenze speciali o beni preziosi necessitanu un'ispezione di qualità prima di pudè esse ricevuti, a nota di consegna deve esse appiicata cù un timbru di ispezione di qualità è firmata da u tester à u stessu tempu.


Tempu di Postu: Aug-28-2023
//