• nutizie

Guizhou cavallu scuru chì corre furiosamente à a pista di materiale di imballaggio di sigarette

Guizhou cavallu scuru chì corre furiosamente à a pista di materiale di imballaggio di sigarette

In uttrovi, a sede di Shanying International, una 15 prima industria di carta in u mondu, chì realizeghja una nova volta discatula di sigaretteImballaggio.Upgrade di qualità.

scatula à sigarette (6)

"Cumu i giganti industriali cum'è BYD è Ningde Times sbarcanu in Guiyang, Guizhou è ancu u suduvestu anu una dumanda assai grande di materiali di imballaggio di sigarette in cartone, è e prospettive sò assai boni".Li Zhijian hà dettu, per esempiu, in l'aostu, a produzzione di Hisense in Guizhou hà aumentatu significativamente, cum'è l'imballaggio principale di cigarette cartone U fornitore, scatula di cigarette Packaging, hà ricevutu 70% di l'ordini, cù una vendita di produttu unicu di 4,2 milioni di yuan.

Questu hè solu un casu di l'emergenza brusca di imprese di materiali di imballaggio di sigarette in Guizhou.Nimu hà pensatu chì Guizhou, una pruvincia muntagnosa, diventerà un cavallu scuru in l'industria di i materiali di imballaggio di scatula di canapa per mezu di a riformulazione di u so sistema ecunomicu mudernu.

In l'ultimi anni, Guizhou'sscatula di sigaretteindustria di materiale imballaggio hà fattu gradualmenti sforzi in a direzzione di trasfurmazioni intensivi, è i ligami da u disignu, materie prime, à tecnulugia di pruduzzioni sò vigorous è accelerated.Sicondu i dati di a cumpagnia, i trè settori maiò di licore, medicina di salute maiò, è spezialità di i prudutti sò particularmente tipici, chì in fondu rapprisentanu a tendenza di u sviluppu di l'industria di i materiali di imballaggio di scatula di sigarette di Guizhou.

Scatola di sigarette

Da u puntu di vista di tutta a pruvincia, dapoi u 2019, Guizhou hà prumuvutu vigorosamente u sviluppu di l'industria di sustegnu di l'imballaggi di sigarette in a pruvincia, sustene a cità di Zunyi, Bijie, ecc. industria liquore, è ottimisà a pianificazione è u layout di l'industria di imballaggio di scatula di sigarette.À u listessu tempu, una quantità di riunioni di matchmaking trà cumpagnie di liquori è cumpagnie di imballaggio di scatuli di sigarette sò state tenute per custruisce attivamente una piattaforma di cumunicazione è di cuuperazione, liscia i canali di cooperazione trà e cumpagnie di imballaggi di liquori è scatuli di sigarette, è prumove a cunnessione senza saldatura trà supply è. dumanda.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022
//