• nutizie

Quantu putente hè a industria di stampa in Dongguan?Mettimu in dati

Dongguan hè una grande cità di cummerciu esteru, è u cummerciu di l'esportazione di l'industria di stampa hè ancu forte.Attualmente, Dongguan hà 300 imprese di stampa finanziate da stranieri, cù un valore di pruduzzioni industriale di 24,642 miliardi di yuan, chì rapprisentanu 32,51% di u valore tutale di a pruduzzioni industriale.In u 2021, u voluminu di u cummerciu di trasfurmazioni straneri era di 1,916 miliardi di dollari americani, chì rapprisentanu 16,69% ​​di u valore tutale di a pruduzzioni di stampa di l'annu sanu.

 

Una data mostra chì l'industria di stampa di Dongguan hè orientata à l'esportazione è ricca di informazioni: i prudutti è i servizii di stampa di Dongguan coprenu più di 60 paesi è regioni in u mondu, è hà stabilitu relazioni di cooperazione à longu andà cù cumpagnie editoriali famose in u mondu, cum'è Oxford. Cambridge è Longman.Nta l'ultimi anni, u numeru di publicazioni d'oltremare stampate da l'imprese Dongguan hè statu stabile à 55000 è più di 1,3 miliardi, ranking in prima linea di a pruvincia.

 

In quantu à l'innuvazione è u sviluppu, l'industria di stampa di Dongguan hè ancu unica.I 68 misure di prutezzione di l'ambiente di a stampa Jinbei, chì gestiscenu u cuncettu verde attraversu tutti i ligami di a produzzione di l'impresa, sò stati prumuvuti da parechji multimedia cum'è u "modu di tazza d'oru di stampa verde".

 

Dopu più di 40 anni di prucessi è di difficultà, l'industria di stampa di Dongguan hà stabilitu un mudellu industriale cù categurie cumplete, tecnulugia avanzata, equipaghji eccellenti è una forte competitività.Hè diventatu una basa impurtante di l'industria di stampa in a pruvincia di Guangdong è ancu in u paese, lascendu una marca forte in l'industria di stampa.

 

À u listessu tempu, cum'è un nodu impurtante in a custruzzione di una forte cità culturale in Dongguan, l'industria di stampa di Dongguan hà da piglià sta occasione per imbarcà in una strada di sviluppu di alta qualità guidata da i "quattru mudernizazione" di "verde, intelligente, digitale". è integrata", è cuntinueghja à pulisce a carta industriale di a cità "stampata in Dongguan".


Tempu di Postu: Set-08-2022
//