• nutizie

I principali cumpagnie di carta anu aumentatu inseme i prezzi in maghju per "chiancà" i prezzi di a polpa di legnu "immersioni" in amontu è in aval o in un impastu cuntinuatu.

In maghju, una quantità di cumpagnie di carta principali anu annunziatu l'aumentu di i prezzi per i so prudutti di carta.À mezu à elli, Sun Paper hà aumentatu u prezzu di tutti i prudutti di revestimentu da 100 yuan / ton da u 1 di maghju. Chenming Paper è Bohui Paper aumenteranu u prezzu di i so prudutti di carta da 100 RMB / ton da maghju.

In u cuntestu di a recente decadenza rapida di u prezzu di a polpa di legnu è a ricuperazione di u latu di a dumanda, in l'opinione di parechji insiders di l'industria, sta volta di l'aumentu di i prezzi da i principali cumpagnie di carta hà un significatu più forte di "chjamà un aumentu". .scatula di cioccolatu

Un analista di l'industria hà analizatu à u ghjurnalista "Securities Daily": "U rendiment di l'industria cuntinueghja à esse sottu pressione, è u prezzu di a polpa di legnu hè stata recentemente "immersa".Ghjunghjendu u ghjocu di "chianci in a valle", hè ancu previstu chì i prufitti seranu restaurati ".

U ghjocu di stale trà l'upstream è downstream di u settore di a fabricazione di carta

In u primu trimestre di questu annu, l'industria di a carta hà cuntinuatu à esse sottu pressione da u 2022, soprattuttu quandu a dumanda di terminale ùn hè micca stata migliurata significativamente.I tempi di inattività per u mantenimentu è i prezzi di carta cuntinueghjanu à calà.cassetta di sigaretta regulare

A prestazione di e 23 cumpagnie listate in u settore di a fabbricazione di carta A-share domestica in u primu trimestre era generalmente disgraziata, è sfarente da a situazione generale di u settore di a fabbricazione di carta in 2022 chì "aumentava i rivenuti senza aumentà i profitti".Ùn ci sò micca uni pochi di cumpagnie cù duppiu downs.

Sicondu i dati da Oriental Fortune Choice, trà e cumpagnie 23, cumpagnie 15 anu dimustratu una diminuzione di u redditu operativu in u primu trimestre di questu annu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu;7 cumpagnie anu sperimentatu perdite di rendiment.

scatula à sigarette (4)

Tuttavia, dapoi u principiu di questu annu, u latu di l'offerta di materie prime, in particulare per l'industria di a pasta è a carta, hà subitu cambiamenti significativi cumparatu cù u stessu periodu in 2022. L'analista di Zhuo Chuang Information Chang Junting hà dettu à u reporter "Securities Daily" chì in 2022, per via di parechji fatturi, cum'è e nutizie cuntinue di u latu di l'offerta è i ligami di pasta è carta, u prezzu di a polpa di legnu aumenterà è fermanu altu, risultatu in una diminuzione di a prufittuità di l'imprese di carta.Tuttavia, dapoi u 2023, i prezzi di a polpa anu diminuitu rapidamente."Ci hè previstu chì a diminuzione di u prezzu di a polpa di lignu pò esse approfondita in maghju di questu annu".Chang Junting hà dettu.scatula preroll king size

In questu cuntestu, u ghjocu di stalemate trà u upstream è downstream di l'industria hè ancu cuntinuu è intensificà.L'analista di Zhuo Chuang Information Zhang Yan hà dettu à u ghjurnalista "Securities Daily": "L'industria di carta offset doppia hà sperimentatu una larga calata di i prezzi di a polpa è u supportu di carta offset doppia per via di una dumanda rigida.I prufitti di l'industria anu recuperatu significativamente.Dunque, l'imprese di carta anu un bonu prezzu.Cù a mentalità di cuntinuà à restaurà a prufittuità, questu hè ancu u sustegnu di a mentalità principale per questa volta di aumenti di prezzu da i principali cumpagnie di carta ".

Ma da l'altra banda, u mercatu di a polpa hè debule, è u prezzu "diving" hè evidenti.Da una banda, u sustegnu di u mercatu per i prezzi di carta hè limitatu.Per d 'altra banda, l'entusiasmu di i ghjucatori in avalsa per fà scorta hè ancu debilitatu."Parechji operatori downstream di carta culturale si frenanu è volenu aspittà chì u prezzu scende prima di fà scorta".Zhang Yan hà dettu.

In quantu à sta volta di l'aumentu di i prezzi da e cumpagnie di carta, l'industria in generale crede chì a pussibilità di u so veru "atterrissimu" hè relativamente chjuca, è hè principalmente un ghjocu trà upstream è downstream.Sicondu e predizioni di parechje istituzioni, stu statu di ghjocu di stalemate di u mercatu serà sempre u tema principale in u cortu termini.

In a seconda mità di l'annu, l'industria pò ottene a risturazione di prufitti

Allora, quandu l'industria di a carta esce da u "gloom"?In particulare dopu avè sperimentatu u cunsumu in forte crescita durante a festa di u "1u di maghju", a situazione di a dumanda terminale hè ricuperata è migliurata?Quale qualità di carta è cumpagnie seranu i primi à inaugurà a ricuperazione di u rendiment?

In questu sensu, Fan Guiwen, direttore generale di Kumera (China) Co., Ltd., in una entrevista cù un ghjurnalista di u Securities Daily, crede chì a situazione attuale chì pare ch'ella sia piena di pirotecnia hè in realtà limitata à e regioni limitate è industrii, è ci sò sempre parechje regioni è industrii chì solu Si pò dì à esse "pruspera gradualmente"."Cù a prosperità di l'industria turistica è l'industria di l'alberghi, a dumanda di imballaggi di prudutti di carta per catering, in particulare imballaggi alimentari cum'è tazzi di carta è ciotole di carta, aumenterà gradualmente".Fan Guiwen crede chì a carta di casa è certi tipi di imballaggio Paper deve esse u primu à avè un megliu rendimentu di u mercatu.

In quantu à a carta rivestita, unu di i tippi di carta chì i principali cumpagnii di carta sò "pientu" in questa volta, alcuni insiders anu revelatu in una entrevista cù i ghjurnalisti: "A carta culturale hè stata in una stagione di punta relativamente chjuca questu annu, è avà. cù a ricuperazione cumpleta di l'industria di l'esposizione domestica, l'ordine di carta rivestita sò ancu relativamente soddisfacenti, è u livellu di prufittuità hè ancu migliuratu cumparatu cù u periodu precedente."

Chenming Paper hà dettu à u ghjurnalista "Securities Daily": "Ancu se u prezzu di a carta culturale hà recuperatu in u primu trimestre, per via di a calata di u prezzu di u cartone biancu, u rendiment di l'imprese di carta di pasta di legnu era sempre sottu à una certa pressione in u primu trimestre. .Tuttavia, a cumpagnia Si crede chì a caduta di i prezzi di a materia prima aiuterà gradualmente à migliurà a prufittuità di l'industrii downstream ".

Cassetta di sigaretta mudellu di cassetti

L'insiders di l'industria sopra citati credenu ancu chì l'industria hè attualmente in un statu di fondu.Cù a diminuzione graduale di e pressioni di i costi è a ricuperazione graduale di a dumanda di i cunsumatori, a prufittuità di l'imprese di carta hè prevista di ricuperà.

Sinolink Securities hà dichjaratu chì hè ottimista in quantu à a migliione di a dumanda in a seconda mità di u 2023, è a ricuperazione di u cunsumu sustenerà ancu a ricuperazione moderata di i prezzi di carta, cunducendu u prufittu per tonna in un intervallu crescente.


Tempu di Post: 15-May-2023
//