• nutizie

A tendenza generale spinge a dumanda di polpa di legnu, chì hè prevista à cresce à un ritmu annu mediu di 2,5% in u futuru.

Mentre u mercatu resta annebbiatu da l'incertezza ecunomica, i tendenzi sottostanti susciteranu ancu a dumanda à longu andà di pasta di legnu multipurpose, prodotta in modu rispunsevule.scatuli di cioccolatu di rigalu

In u 2022, sottu à l'impattu negativu di l'accelerazione di l'inflazione, l'aumentu di i tassi d'interessu è u cunflittu trà Russia è Ucraina, u crescita ecunomica glubale hè prevista à calà.Questu hà ancu un impattu direttu è indirettu nantu à u mercatu globale di pasta di legnu.

"Ci pò esse turbulenza à cortu termine in u mercatu di a polpa di legnu".disse John Litvay, cumpagnu di a cumpagnia di cunsulenza Brian McClay & Associates (BMA).boxer di cioccolatu biancu

Basatu nantu à a previsione di rallentamentu di u crescita ecunomica glubale, BMA hà abbassatu a so previsione per a crescita di u mercatu di polpa di lignu in 2022 è 2023. A crescita di u cunsumu hè prevista per 1,7% annu.

U direttore di Consulenza di Gestione AFRY, Tomi Amberla, accetta chì a prospettiva à cortu termine hè più sfida chì mai.L'inflazione, u rallentamentu di u crescita ecunomica è a situazione pulitica glubale pò purtà à a dumanda di polpa di legnu più bassa.scatula di cioccolatu

scatula di sigarette

"A dumanda di polpa cambia ogni annu.Hè assai affettatu da l'evoluzione economica generale ", hà dettu.

crescita è stabilità à longu andà

Tuttavia, i sperti dicenu chì e prospettive di crescita à longu andà di u mercatu di polpa di lignu ùn anu micca cambiatu.cassetta di sigaretta regulare

"Aspittemu chì in i prossimi 10 à 20 anni, a dumanda di polpa di legnu crescerà à un ritmu annu mediu di 2,5%.Litvay hà dettu.

In un studiu l'annu passatu per a Federazione di l'Industrie Forestali Finlandese, AFRY hà stimatu chì u mercatu glubale di polpa di legnu cresce à un ritmu di 1-3% annu finu à 2035. Amberla hà dettu chì a stima hè sempre vera.

Oliver Lansdell, direttore di l'impresa di cunsulenza Hawkins Wright, hà dettu chì un mutore chjave di a crescita di u mercatu di pasta di legnu hè a crescita di u cunsumu di carta tissue, in particulare in i mercati emergenti.A maiò parte di a carta tissue hè fatta da a polpa di u mercatu.ricette di torte in scatola di cioccolatu

"À longu andà, aspittemu chì a dumanda di carta tissue cresce à un ritmu di 2% à 3% annu".Hà stimatu.

A tendenza generale sustene a crescita di a dumanda

U cunsumu di tissutu hè strettamente ligatu à megatrends cum'è l'urbanizazione è u putere di compra di i cunsumatori, chì sò sempre in crescita, soprattuttu in e economie emergenti.

"I megatendenzi glubali sustenenu a crescita di a dumanda di pasta di legnu di basa, cù l'usu crescente di cartoni di imballaggio è prudutti di tissue.Questu furnisce una basa solida per a crescita di a dumanda à longu andà.Di sicuru, ci continuerà à esse ciclicità da annu à annu Volatility ", disse Amberla.

Un primu esempiu di una categuria di produttu di crescita hè i prudutti d'igiene fatti di tissuti, cum'è carta igienica, carta igienica è fazzoletti.a scatula di cioccolata di Whitman

À u listessu tempu, cù a migliione di u standard di vita di i residenti in l'ecunumie emergenti, a dumanda di cartone basatu in pasta di legnu è altri materiali di imballaggio hè ancu crescente.Sempre più cunsumatori compranu cibo imballatu da i buttreghi invece di andà in i banchetti tradiziunali di u mercatu.

L'industria di shopping online in rapida crescita necessita ancu di più materiali di imballaggio per trasportà i prudutti.

Fibra di legnu invece di plastica

Lansdell hà dettu chì a transizione verde mundiale luntanu da e materie prime fossili aumenta a dumanda di polpa di legnu.I materiali alternativi devenu esse rinnuvevuli è avè una impronta di carbonu più bassa.Pigliate, per esempiu, l'industria di l'imballaggio, chì cerca suluzioni per rimpiazzà u plasticu in a tavola dispunibile è l'imballaggi alimentari.

"A ghjente cerca ancu alternative di fibra à i buttigli di plastica.E fibre riciclate è fresche sò necessarie per queste applicazioni.Videremu sicuramente più innovazioni basate in fibra di legnu in i prossimi anni ", disse.scatula di rana di cioccolatu

Impulsà stu sviluppu hè a legislazione chì restringe a fabricazione di prudutti da fonti fossili.Per esempiu, l'Unione Europea hà pruibitu alcuni prudutti di plastica unicu, è parechji paesi anu limitatu l'usu di sacchetti di plastica.

Litvay hà rimarcatu chì e fibre tessili basate in pasta di legnu ghjucanu ancu un rolu sempre più impurtante in u mercatu globale di tessili in u futuru.

"A dumanda di fibre tessili prodotte in modu sustenibile cuntinuerà à cresce in quantu i materiali basati in u petroliu sò rimpiazzati cù alternative menu dannosi per l'ambiente.Inoltre, a cultura di u cuttuni hè sottumessu à pressione perchè usa grandi quantità d'acqua è usa u spaziu dispunibule per a produzzione alimentaria ", disse.scatula di almacenamentu di dati

I tessili fatti da fibre di legnu farà u so sfondate in l'anni à vene, accunsenu Lansdell.

"A Finlandia hè un grande pioniere in u sviluppu di e tecnulugia novi.Ancu s'è a pruduzzione hè sempre caru, i costi sò calati.L'opportunità hè enormosa.I cunsumatori, i guverni è l'ONG volenu alternative à u poliester è u cuttuni ".

A dumanda di tutti i prudutti di pasta di legnu

Tutti i prudutti di polpa di lignu anu prospettive di crescita brillanti à longu andà, Amberla hà dettu.

"Megatrends avarà un impattu pusitivu nantu à a dumanda di pasta di legnu morbida è di legnu duru imbianchita è cruda".

L'applicazioni cum'è i tissuti, i materiali di imballaggio è a carta di l'uffiziu necessitanu pasta di legnu morbidu è di legnu duru.A dumanda di polpa di legnu unbleached hè guidata da l'imballaggio, chì hè necessariu per trasportà l'articuli di compra in linea è ancu l'alimentariu.

"A dumanda di pasta di legnu senza imbiancatura hè in crescita per via di e restrizioni d'importazione di a Cina nantu à carta riciclata.In a produzzione di pannelli di imballaggio, a fibra fresca deve esse rimpiazzata ", hà dettu Litvay.casella di abbonamentu di data notte

Greening globale da materie prime fossili

A trasfurmazioni aumenta a dumanda di pasta di legnu.scatula preroll king size

Esperemu chì in i prossimi 10 à 20 anni,

A dumanda di polpa di legnu cresce à un ritmu annu mediu di 2,5%.

Focus di crescita nantu à i mercati asiatichi

In u futuru, a Cina hà da ghjucà un rolu sempre più impurtante in u mercatu glubale di pasta di legnu.A parte di a China di u cunsumu di polpa di u mercatu hè aumentata à circa 40%.

"L'industria di carta è cartone di a Cina hè digià abbastanza grande è continuerà à cresce in i prossimi anni, ma à un ritmu più lento.Tuttavia, pò esse insufficiente fibra domestica ".Lansdell hà dettu.abbunamentu di scatula di data

In più di a Cina, a dumanda di polpa di legnu in altre economie emergenti hè ancu crescente.Per esempiu, l'Indonesia, u Vietnam è l'India anu tutte e classi media in crescita, anche se in diverse tappe di sviluppu.

L'Associazione Indiana di Produttori di Paper (IPMA) aspetta chì u cunsumu di carta di l'India cresce da 6-7% in i prossimi anni.

"In e regioni di a pupulazione più rapida in u mondu, ci hè un fornimentu limitatu di legnu.A polpa di u mercatu hè a forma più ecunomica di materia prima per i mulini di carta lucali, perchè ùn hè micca ecunomicu per trasportà prudutti cum'è carta tissue à traversu i mari ".disse Amberla.

A dumanda glubale di polpa di legnu hè stata ancu guidata da una diminuzione di u voluminu di fibra riciclata di alta qualità per via di a diminuzione di u cunsumu di carta di stampa è di scrittura in Europa è in l'America di u Nordu, hà nutatu.

"In a fabricazione di novi prudutti, a carta riciclata inottenibile deve esse rimpiazzata cù fibra fresca".

Aumentu di i fluttuazioni in u mercatu di a polpa di legnu

Predizzione di i prezzi di a polpa di legnu ùn hè mai statu faciule, è Amberla hà dettu chì a volatilità elevata di i prezzi presenta sfide supplementari.Questu hè principalmente duvuta à a Cina chì hè diventata unu di i più grandi cumpratori di pasta di legnu in u mondu.

"U mercatu cinese di polpa di legnu hè di natura speculativa.A causa di l'alte fluttuazioni in a pruduzzione di i mulini di pasta di legnu lucali, a crescita di a capacità di produzzione di pasta di legnu di a Cina aumenterà ancu a volatilità ".

Quandu i prezzi di a materia prima di u legnu domesticu è di i chips di legnu impurtati sò bassi, vale à mantene i mulini in funzione à piena capacità.In u casu di materie prime caru, a polpa più cummerciale hè aduprata per a fabricazione di carta in Cina.data night box

I cambiamenti in l'offerta glubale di polpa di legnu anu aggravatu i fluttuazioni in u mercatu internaziunale di polpa di legnu.Amberla hà dettu chì i recenti scossa di furnimentu sò stati più severi di u solitu per una quantità di motivi.scatula di sigari

BOÎTE À CIGAR (21)

A pandemia di COVID-19 hà disturbatu e catene di produzzione è di supply in alcune fabbriche in l'America di u Nordu è in altrò.A congestione in i porti maiò è a carenza occasionale di container anu ancu affettatu i spedizioni di polpa.

U cambiamentu climaticu affetta ancu u mercatu di a polpa di legnu.Cundizioni climatichi inusual anu ostaculatu l'operazioni di a pianta di produzzione in Canada, per esempiu, è l'inundazioni è i sfondamenti causati da forti piogge l'annu passatu anu disturbatu i ligami stradali è ferroviari in Columbia Britannica.


Tempu di Post: 22-May-2023
//